July 31, 2017

Vašimi očami: keď vás strihá, vie ako voniate.

Všetci máme svoje povolania, všetci niečo robíme. Niekto pracuje s ľudmi, niekto pozerá do monitora počítača, niekto drží volant... Trudy Šubovič strihá. Dokopy už asi 16 rokov. Minule, keď mi upravovala bradu ma to tak ťuklo. Bola dosť blízko, blízko mojej tváre, môjho krku. Vedela sa ma nadýchnuť. Veď ona je celý deň nosom takmer zaborená do zákazníkov. Ako vníma ich vôňu, aký má vlastne pohľad na vône? Zaujímalo ma to, tak som sa jej spýtal pár otázok.

Celý deň ste obrazne povedané nosom zaborená v zákazníkoch ktorých striháte. Čo je vám príjemnejšie? Navoňaný alebo nenavoňaný zákazník?

Moji zákazníci väčšinou voňajú, starajú sa o seba, chcú vyzerať dobre, chcú byť upravený, nie je im to jedno. Chodia ku mne hlavne muži. Od študentov, cez právnikov po doktorov... Chodia ku mne ľudia, ktorí zvyknú voňať a zvyčajne mi to je príjemné.

Vy sama používate vône?

Určite. Áno, používam vône, používam ich aj do práce. Vône striedam, v zime používam iné voňavky ako v lete, tie sú také ľahšie, svieže. Mám jednu obľúbenú, je to taká zvláštna vôňa, nie je bežná. Mám rada keď má človek taký ten svoj štýl, taký, ktorý ho vystihuje. Každý z nás je niečím jedinečný, niekto sa chce odlíšiť a niekto ani nechce nájsť alebo ukázať to jedinečné v sebe.

Myslíte si, že sa ľudia boja byť výnimoční. Čo sa týka výzoru, účesu, vône...?

Myslím si, že výnimočnosť nie je o vôni , o výzore , vzdelaní... Výnimočnosť sa nedá kategorizovať. Výnimočný je človek už len tým, že Je. Všetko je o vnímaní jedinca a od toho sa odvíja aj pohľad na výnimočnosť. Keďže sa pýtate na môj názor, áno, ľudia sa veľa krát boja byť výnimoční, iní, ukázať to aj navonok. Ukazujú aký by chceli byť a čo sa im páči. Boja sa byť sami sebou, lebo okolie by to možno neprijalo. Možno mám šťastie, poznám veľa pre mňa výnimočných ľudí a to v každom smere 😊V rámci profesie mám klientov/ky, čo majú svoj štýl, čo sa neboja experimentovať, meniť a ukázať svoju osobnosť... to je prejavom nezávislosti.

Ako by podľa vás mal voňať dokonalý mužský parfém?

Dokonalý mužský parfém? Hmm. To by musel existovať aj úplne dokonalý muž 😊A to neexistuje, preto neviem ako by mal voňať úplne dokonalý parfém. Ale opäť sme pri ľudskej jedinečnosti, keďže všetci voniame inak. Parfémy na každom z nás voňajú inak. Mňa fascinuje pánska vôňa, ktorá dokonale vystihuje svojho nositeľa a jeho osobnosť 😊


Kaderník je človek, ktorý vie pravdu o vašich vlasoch. K tomu, čo všetko o vás vie vaš kaderník/čka, či holič/ka si môžete pripísať aj to, že vie ako voniate. 

Trudy Šubovič, žena, ktorej zverujem svoju bradu do rúk už viac ako 2 roky. Proste má to v oku aj v rukách :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...